© 1997 Oliver Baumann • Ermenegildo Bidese |
Luugar | Gaffer | Curiosone | |
Luugar glaasent aan vor gazìttareche imme mòaln galeebach, glaasent aan vor gavallach von lüste zo luugan, ba-se toolent. Hinten naach bolaibent de tooten laibar, un de gabùntan, un dar beart me mennesche, un d acht, un de hölfe, un de bööle. De menneschekhot bolàibet èersinkh, z hòoran lòad dar andarn, z èltorste mèrch darsaindar me sainane mennesch. Z luugante Ich sighet sich selbort anlòan. Glaasan aan börfet vùudar z menneschighe. Glaasan aan is beerdan èersinkh. An naüja nuija büürtet: Z sellighe mennesch-viighe gapròchet memme hèertze khlòan innont dar gamòanschafft "sellekhosch". |
Gaffer ergaffen sich Erregung ins langweilige Leben, ergaffen sich Gefallen durch Schaulust, die sie teilen. Zurück bleiben die Leichen, und die Verletzten, und die Würde, und der Respekt, und das Beistehen, und die Sympathie. Zurück bleibt das Menschliche, das Mitgefühl, das ureigenste Zeichen des Menschseins. Das gaffende Ich sieht nur sich. Gaffen entmenschlicht. Gaffen ist De-Evolution. Eine neue Art entsteht: Das dissoziale Menschtier im "sozialen" Netzwerk. |
I curiosoni recuperano per se eccitazioni nella vita noiosa, recuperano per se piacere via voglie da guardoni, che condividono. Indietro rimangon i cadaveri, ed i feriti, e la dignità, ed il rispetto, e l'assistenza, e la simpatia. Indietro resta l'umano la compassione, il segno proprio d'esser umano. l'Io curiosante vede solo se stesso. Curiosare disumanizza. Curiosare è una de-evoluzione. Nasce una nuova specie: La bestia umana dissociale nella rete "sociale". |
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Oliver Baumann in Zimbar-Gaprècht dar Siban Komàüne Gròazòostarhòam, 26.11.2018 |
Oliver Baumann, Großostheim, 20.08.2018 |
Traduzione: Enrico Sartori 24.08.2018 |
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Foto: ANDREW J. BLANCHE ("What do I mean by term Human De-Evolution?") |
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